5.0
based on 156 reviews

Het was weer verwend worden op een liefdevolle manier. Het doet mijn huid en mij alleen maar goed.

inge - about 4 years ago

Ik ben zeer tevreden.

tiny - about 4 years ago

professioneel,vriendelijk,duidelijk over werkwijze.

Sandra - about 4 years ago

Ik heb genoten! Super behandeling en natuurlijk geweldig advies! :-)

antonietta - about 4 years ago

Ik kom graag bij instituut forever young. Het zijn fijne behandelingen en ook goede begeleiding. Er wordt in goed overleg een plan opgesteld, wat goed voor huid is en hoe verder met behandelingen. Een echte aanrader.

marie josé - about 4 years ago

I recommend 100%

oksana - about 4 years ago

Weer naar huis gegaan met mooi verzorgde wenkbrauwen en producten die passen bij mijn huid en hetgeen ik wil verbeteren. Er is altijd ruimte voor vragen en kundig advies!

lieve - about 4 years ago

Goeie ervaring en advies altijd een gezellig babbeltje en natuurlijk mooi eindresultaat bedankt ! Ben er erg blij mee😃😃

Esther - about 4 years ago

Heel erg vriendelijk en legde alles goed uit. Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling.

jana - about 4 years ago

Altijd weer een feestje bij Natasja: ze is professioneel en up to date en altijd zeer vriendelijk. Ik voel mij altijd welkom !!. Topper!

agnes - about 4 years ago