5.0
based on 156 reviews

Dankjewel voor de fijne gezichtsbehandeling. Natasja is een vakvrouw, altijd professioneel en vakkundig. Mooie reminder om wat vaker een momentje voor mezelf in te plannen, ik kan het iedereen aanraden.

alyssa - almost 3 years ago

Vriendelijk en deskundig. Heel tevreden.

hannie - almost 3 years ago

Toppertje , neemt zich fijn de tijd voor je .
Fijne producten.

Danique - almost 3 years ago

Zoals altijd perfecte! Natasja is zeer professioneel en geeft kundig en eerlijk advies.

sarah - almost 3 years ago

Geweldig resultaat en heerlijk ontspannen

Karen - almost 3 years ago

Weer super ontspannen en fijne gezichtsbehandeling gehad ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

antonietta - almost 3 years ago

Genoten van een ontspannende en reinigende gezichtsbehandeling. Moet een mens echt vaker doen. Voelde mij daarna heerlijk zen :) Ik kan het iedereen aanraden, met of zonder een drukke agenda.

A - about 3 years ago

Prettige afspraak. Duidelijk iemand met passie voor het vak en ontzettend veel kennis. Voelde me in goede handen en op mijn gemak. Duidelijk advies zonder opdringerig te verkopen, in tegendeel. Een echte aanrader en ik kijk al uit naar mijn volgende afspraak

Heidi - about 3 years ago

Fijn gesprek , advies en een heerlijke behandeling .

Danique - about 3 years ago

Natasja is altijd up to date t.a.v. de nieuwste ontwikkelingen, een ware vakvrouw!! Ik voel mij altijd zeer welkom, thks!!

agnes - about 3 years ago